Skip to main content

آموزش کپی ترید صرافی توبیت Toobit از آکادمی فارسی.

توبیت (Toobit) به تازگی قابلیت کپی تریدینگ خود را راه‌اندازی کرده است که هدف آن ارائه‌ی ساده‌ترین و راحت‌ترین تجربه‌ی معاملاتی برای کاربران است.

کپی تریدینگ یک روش معاملاتی است که به کاربران اجازه می‌دهد

تا عملکرد و استراتژی‌های معاملاتی یک معامله‌گر حرفه‌ای را در بازارهای واقعی مشاهده کنند و علاوه بر آن، امکان کپی کردن موقعیت‌های معاملاتی آن‌ها را نیز داشته باشند.

آموزش کپی ترید صرافی توبیت Toobit

به این معنا که کاربران می‌توانند به صورت مستقیم معاملات و استراتژی‌های یک معامله‌گر حرفه‌ای را تکرار کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مقاله‌ی ما در آکادمی توبیت فارسی با عنوان “راهنمای کامل کپی تریدینگ” را دنبال کنید.

آیا کپی تریدینگ در صرافی توبیت سودآور است؟

  • برای معامله‌گران حرفه‌ای: معامله‌گران حرفه‌ای از طریق کپی تریدینگ می‌توانند از قراردادهای خود سود کسب کنند و علاوه بر آن، از طریق تقسیم سود نیز درآمد اضافی به دست آورند. همچنین، توبیت معامله‌گران برجسته را در شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده معرفی و تبلیغ می‌کند تا به جذب طرفداران جهانی کمک کند.

ثبت نام و شروع کپی ترید در صرافی Toobit

  • برای دنبال‌کنندگان: دنبال‌کنندگان می‌توانند به سادگی با کپی کردن استراتژی‌های بازار معامله‌گران حرفه‌ای، از بازدهی بالایی بهره‌مند شوند. داده‌هایی مانند سودهای کسب‌شده از کپی تریدینگ، سوابق تاریخی، و میزان سود و زیان موقعیت‌ها به صورت عمومی و در زمان واقعی در صفحه کپی تریدینگ نمایش داده می‌شوند، به طوری که هر معامله‌ای قابل ردیابی و مدیریت است و کسب سود به راحتی انجام می‌شود.

کپی تریدینگ Toobit چگونه کار می‌کند؟

صرافی توبیت کپی ترید

صرافی توبیت کپی ترید

کپی تریدینگ یک روش معاملاتی است که در آن یک معامله‌گر حرفه‌ای از دانش و تجربه خود در معاملات استفاده می‌کند و دنبال‌کنندگانش می‌توانند مستقیماً از آن‌ها پیروی کنند.

این روش، راهی فوق‌ العاده برای ایجاد یک موقعیت برد-برد برای هر دو طرف است.

دنبال‌کنندگان می‌توانند بدون نیاز به صرف زمان برای باز و بسته کردن و نظارت بر معاملات، مستقیماً استراتژی معامله‌گر را کپی کنند.

معامله‌گران نیز از طریق این قابلیت می‌توانند درآمد اضافی از طریق تقسیم سود کسب کنند

و همچنین از طریق جذب طرفداران جهانی که پلتفرم به آن‌ها معرفی می‌کند، بهره‌مند شوند.

چگونه می‌توان کپی تریدینگ را در صرافی توبیت شروع کرد؟

هر کاربری در توبیت می‌تواند به راحتی از قابلیت کپی تریدینگ در پلتفرم ما استفاده کند.

اگر فکر می‌ کنید که توانایی‌های لازم را دارید، امروز به عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ ای ثبت‌ نام کنید و از مزایای اختصاصی بهره‌مند شوید.

اگر ترجیح می‌ دهید ابتدا نظاره‌گر باشید، می‌توانید به عنوان یک دنبال‌کننده فعالیت کنید و بهترین معامله‌گر حرفه‌ای که به نظرتان مناسب است را انتخاب کنید.

سوالات پیرامون کپی تریدینگ توبیت

2. آیا برای کپی تریدینگ هزینه‌ای وجود دارد؟

هزینه کپی تریدینگ تنها برای باز و بسته کردن موقعیت‌ها اعمال می‌شود و هیچ هزینه دیگری برای کپی تریدینگ وجود ندارد.

کپی ترید صرافی توبیت Toobit

کپی ترید صرافی توبیت Toobit

لطفاً برای آگاهی از نرخ‌های کارمزد معاملات فیوچرز توبیت به قسمت Fee Rate مراجعه کنید. نرخ‌های VIP نیز برای کپی تریدینگ قراردادها اعمال می‌شود.

3. آیا احراز هویت (KYC) برای کپی تریدینگ قراردادها الزامی است؟

خیر، احراز هویت (KYC) برای کپی تریدینگ قراردادها ضروری نیست.

4. حالت مارجین در کپی تریدینگ قراردادها چگونه است؟

  • برای معامله‌گران حرفه‌ای، حالت مارجین می‌تواند بر اساس نماد معاملاتی هنگام باز کردن موقعیت‌ها به صورت “ایزوله” (isolated) یا “کراس” (cross) باشد.
  • برای دنبال‌کنندگان، تمامی سفارش‌ها تحت یک معامله‌گر حرفه‌ای در حالت “کراس” انجام می‌شود، در حالی که هر سفارش تحت معامله‌گران مختلف در حالت “ایزوله” قرار می‌گیرد. به این ترتیب، ریسک هر موقعیت جداگانه با سفارش‌های ثبت‌شده توسط سایر معامله‌گران به اشتراک گذاشته نمی‌شود.
5. چه جفت‌ های معاملاتی در کپی تریدینگ پشتیبانی می‌شوند؟

در حال حاضر، توبیت از جفت‌های معاملاتی زیر برای کپی تریدینگ پشتیبانی می‌کند: BTC، ETH، BNB و DOGE. برای جفت‌های معاملاتی بیشتر، لطفاً با ایمیل copytrading@toobit.com تماس بگیرید. ما بر اساس تقاضای بازار و نیازهای کاربران، جفت‌های معاملاتی بیشتری را فعال خواهیم کرد.

6. چگونه سود حاصل از کپی ترید Toobit توزیع می‌شود؟

۱۵٪ از سود ایجاد شده توسط کپی تریدینگ صرافی Toobit کاربر با معامله‌گری که دنبال می‌کند، به اشتراک گذاشته می‌شود.

7. آیا محدودیت سرمایه‌گذاری برای کپی تریدینگ وجود دارد؟

  • برای معامله‌گران حرفه‌ای، محدودیتی برای هر نماد هنگام درخواست وجود دارد و پس از رسیدن به حداکثر مقدار معاملاتی، نمی‌توانید موقعیت جدیدی باز کنید.
  • برای دنبال‌کنندگان، محدودیت‌هایی برای کل مبلغ سرمایه‌گذاری، مقدار هر موقعیت، و مقدار سرمایه‌گذاری روزانه بر اساس ترجیحات ریسک آن‌ها تعیین می‌شود. حداقل مبلغ کپی تریدینگ ۱۰ USDT است.

8. آیا محدودیتی برای تعداد حساب‌ها در کپی تریدینگ وجود دارد؟

  • برای معامله‌گران حرفه‌ای، تعداد محدودی دنبال‌کننده در پروفایل آن‌ها نمایش داده می‌شود. کاربران نمی‌توانند پس از رسیدن به این تعداد، معامله‌گر حرفه‌ای را دنبال کنند مگر اینکه برخی از دنبال‌کنندگان عضویت خود را لغو کنند.
  • برای دنبال‌کنندگان، هر حساب می‌تواند همزمان ۵ معامله‌گر حرفه‌ای را دنبال کند.

9. آیا کپی تریدینگ از زیرحساب‌ها پشتیبانی می‌کند؟

در حال حاضر، معامله‌گر حرفه‌ای فقط برای حساب اصلی در دسترس است. اما هر دو حساب اصلی و زیرحساب‌ها می‌توانند به عنوان دنبال‌کننده عمل کنند.

توبیت فارسی

توبیت فارسی

نماینده رسمی صرافی توبیت (Toobit) به زبان فارسی برای کاربران ایرانی

Leave a Reply

صرافی ارز دیجیتال توبیت Toobit